Opłaty Konferencyjne


PAKIET KONFERENCYJNY - BEZ NOCLEGU
399 PLN
Opłata rejestracyjna dla uczestnika Konferencji obejmuje: wstęp na sesje wykładowe, starter pack, wyżywienie:całodzienną przerwę kawową oraz lunch, certyfikat uczestnictwa, możliwość skorzystania z parkingu oraz wifi na terenie obiektu.

Opłata NIE obejmuje kolacji.





PAKIET KONFERENCYJNY + NOCLEG
609 PLN
Opłata dla uczestnika Konferencji obejmuje:wstęp na sesje wykładowe,starter pack,wyżywienie:całodzienną przerwę kawową oraz lunch,certyfikat uczestnictwa, możliwość skorzystania z parkingu,zakwaterowanie w pokojach 2- osobowych ze śniadaniem - doba hotelowa rozpoczyna się od g. 15.00 i trwa do godziny 11.00 kolejnego dnia.

Opłata NIE obejmuje kolacji. 




Dodatkowe opcje


DODATKOWY NOCLEG PRZED KONFERENCJĄ - w pokoju 2-osobowym
300 PLN
Opłata dla uczestnika Konferencji obejmuje: zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych ze śniadaniem - doba hotelowa rozpoczyna się od g. 16.30 (21 listopda br.) i trwa do godziny 11.00 kolejnego dnia. W przypadku wskazania osoby do wspólnego zameldowania na kolejną dobę, która nie korzysta z dodatkowego noclegu, opłata naliczana jest jak za pokój jednoosobowy.




DODATKOWY NOCLEG PRZED KONFERENCJĄ - dla 1 osoby
554 PLN
Opłata dla uczestnika Konferencji obejmuje: zakwaterowanie w pokojach 1- lub 2-osobowych do pojedyńczego wykorzystania ze śniadaniem - doba hotelowa rozpoczyna się od g. 15.00 (20 listopda br.) i trwa do godziny 11.00 kolejnego dnia. W przypadku wskazania osoby do wspólnego zameldowania na kolejną dobę, która nie korzysta z dodatkowego noclegu, opłata naliczana jest jak za pokój jednoosobowy.




UDZIAŁ W KOLACJI TEMATYCZNEJ
159 PLN
Opłata dla uczestnika Konferencji obejmuje:wstęp na uroczystą kolację oraz spotkanie przy muzyce w godz. 20.30-2:30. Tegoroczna kolacja odbędzie się pod hasłem "Kolacja szpiegów - w stylu Bond'a".

Program pozamerytoryczny (rozrywkowy) nie zostanie sfinansowany ze środków pochodzących od firm członkowskich Izby POLMED lub MedTech Polska






Warunki rezerwacji noclegów:
  • Rezerwacja noclegu w Hotelu możliwa jest wyłącznie za pośrednictwem Formularza, dostępnego na stronie Konferencji.
  • Uczestnicy Konferencji zostaną zakwaterowani w pokojach 2-osobowych (lub 3-osobowych, na prośbę Uczestników). Przydział pokojów jest dokonywany losowo przez Organizatora.
  • Wszystkie pokoje dostępne są w terminie 21-22 listopada br. W formularzu rejestracji daty zostaną automatycznie uzupełnione). W przypadku chęci skorzystania z dodatkowego noclegu należy zaznaczyć tę opcję w formularzu rejestracji.
  • W formularzu uczestnicy mogą wskazać osobę do wspólnego zameldowania. W przypadku braku wskazania uczestnicy zostaną dobrani losowo przez Organizatora. Możliwa jest zmiana osób przydzielonych do wspólnego zakwaterowania do dnia 31 października br.
  • W cenę noclegu jest wliczone śniadanie.
  • Ilość dostępnych miejsc noclegowych jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
  • Parking jest bezpłatny. Uczestnicy Konferencji mogą zajmować tylko miejsca wyznaczone do parkowania.Obiekt hotelowy ma prawo odholować samochody gości na ich koszt w przypadku, gdy
    zagrażają bezpieczeństwu obiektu lub zagradzają możliwość wjazdu/wyjazdu innym samochodom.
  • Uczestnik ponosi odpowiedzialności finansową za dodatkowe zamówienia nie objęte w cenniku konferencji,  w szczególności: room service, korzystanie z telefonu i innych dodatkowo płatnych usług obiektu hotelowego, dodatkowe korzystanie z parkingu hotelowego, zmiana standardu pokoju lub liczby osób zajmującej pokój, które zobowiązany jest uregulować podczas wymeldowania. W przypadku dodatkowych zamówień gastronomicznych uczestnik konferencji zobowiązany jest do opłacenia ich bezpośrednio podczas zamówienia.
  • Za zniszczenia powstałe w pokojach odpowiadają finansowo osoby zameldowane w danym pokoju.
 
Rezygnacja z udziału w wydarzeniu:
  • Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Konferencji bez podania przyczyny. Informację taką należy przesłać na podany na Stronie Internetowej Organizatora adres e-mail podając imię i nazwisko oraz numer rejestracyjny, przesłany w potwierdzeniu Rejestracji. 
  • Uczestnikowi, który rezygnuje z udziału w Konferencji w terminie 14 dni od daty rejestracji przysługuje zwrot pełnej wysokości Opłaty Konferencyjnej oraz innych Opłat dodatkowych, do których zobowiązał się w Formularzu Zgłoszeniowym.
  • Uczestnikowi, który zrezygnuje z udziału w Konferencji po terminie określonym w ust. 2 i/lub po 21 października 2025 r. nie przysługuje zwrot Opłaty Konferencyjnej oraz innych Opłat dodatkowych, do których zobowiązał się w Formularzu Zgłoszeniowym.